Корисна література

Книги про продаж та клієнтський сервіс

Навіть якщо ви не любите читати або не маєте часу для прочитання бізнес-літератури, то все одно прочитайте ці книги. Це легендарні твори, написані успішними людьми-легендами. У цих книгах ви знайдете себе, знайдете відповідь на запитання: «Що робити далі?», отримаєте досвід лідерів у сфері продажу та підприємницької діяльності, а також навчитеся будувати та досягати своєї мети.

Книга: «Кар’єра менеджера»

Автор: Li Anthony / Лі Якокка – легендарний американський менеджер. Був президентом компанії Ford і головою правління корпорації Chrysler. Автор багатьох бестселерів у бізнес-літературі.

Книга: «Маркетингові секрети на 10 мільйонів доларів», «19 секретів результативних продажів», «63 вбивчі маркетингові стратегії», «Як думати про гроші», «Успіх у бізнесі без херні», «Успіх у продажах без херні», «Безжальний» менеджмент», «Магнетичний маркетинг», «План маркетингу», «Найголовніший з усіх секрет успіху», «Найкраще з найкращого».

Автор: Dan Kennedy / Ден Кеннеді – бізнес-коуч сотень приватних компаній, автор книг, радник з маркетингу, бізнесмен, лектор і мультимільйонер. За останні десять років він у середньому виступає перед аудиторією понад 250 000 чоловік на рік. Його клієнти: Honda, IBM, Sun Securities.

Книга: “Клієнт на все життя”.

Автор: Карл Сьюелл – успішний американський бізнесмен. У своїй книзі він описав своє бачення найкращої на сьогоднішній день моделі клієнтського сервісу. Мільйонер та власник автодилерської компанії в Америці.

Книга: «Як продати будь-кому».

Автор: Joe Girard / Джо Джірард – легендарний американський продавець, відзначений книгою рекордів Гіннеса.

Книга: «Найбільший торговець у світі».

Автор: Og Mandino / Мандіно Ог – популярний американський письменник, автор книги – бестселера: «Найвидатніший торговець у світі». Його твори продано тиражем понад 50 млн. екземплярів.

Книги: «Досягнення максимуму», «З’їжте жабу!», «21 спосіб навчитися встигати», «Результативний тайм-менеджмент», «Сила чарівності. Як завойовувати серця та досягати успіху», «Психологія досягнень», «Переговори», «Мотивація», «Повне керівництво для менеджера з продажу», «21 спосіб стати супер-продавцем», «Психологія продажів. Мистецтво укладання угод», «Станьте торговим суперагентом», «Менеджмент».

Автор: Brian Tracy / Браян Трейсі – відомий коуч, спіккер, автор безлічі книг, бізнес-консультант. Один із найкращих фахівців Америки у сфері розвитку потенціалу людини та особистісного зростання. Експерт у продажах, маркетингу, менеджменті, інвестиціях та консалтингу.

Книга: «Шлях до згоди, або переговори без поразки».

Автори: професор Гарварда Роджер Фішер, та кілька його фахівців з переговорів Вільям Юрі та Брюс Паттон. Засновники Гарвардської програми з бізнес-переговорів.

Книга: «Спочатку скажіть ні», «Ні. Найкраща стратегія ведення переговорів»

Автор: Джим Кемп, засновник та президент компанії Camp Negotiation Systems, бізнес-тренер з переговорів.